גיסה של ההרוגה שהיה עד לאסון: "ניצלנו מן התופת"

    אסתי פלד No Comments on גיסה של ההרוגה שהיה עד לאסון: "ניצלנו מן התופת"

    מוטי גלושטיין, עד ראייה שנכח באסון תאונת האוטובוס בסמוך לשמגר בה נספתה גיסתו: "חייב אדם לברך על הרעה כפי שהוא מברך על הטובה. ניצלנו כל המשפחה מתוך התופת" | "השתדלתי לעשות מה שנכון ולהציל כמה שיותר נפגעים, שום דבר לא היה יכול להכין אותי לזה" אמר גלושטיין, איש רפואה בעצמו

    צילום: דוברות המשטרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוטי גלושטיין, גיסה של שושנה שנהרגה בתאונה ליד רב שפע בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מתוך האסונות של הימים האחרונים ניתן לראות איך מתוך זה שאנחנו שקועים בכאב אנחנו שוכחים להודות על מה שיש. אחרי האירוע הזה ראיתי, היינו שם כל בני המשפחה וניצלנו מתוך התופת הזאת. הייתי שם, דיברתי עם משפחתי והאוטובוס הגיע וחצה לנו את המשפחה תרתי משמע".

    גלושטיין שנכח בזירה האיומה סיפר: "היו מראות קשים, אני הרבה שנים בתחום הרפואי. צריך לברך על הרעה כמו שמברכים על הטובה, קרה מה שקרה, ניסיתי לעכל מה שקורה ועוד לפני שהבנתי את גודל הטרגדיה, באתי ועשיתי תיעדוף כמו שעושים באירוע כזה ופתאום אני רואה את אחיינית שלי ואת גיסתי. הצוותים הרפואיים הגיעו במהירות גבוהה".

    "חשוב להבין שכשמזניקים אותך, כמו בניידת טיפול נמרץ לאירוע לבין להיות באירוע, לתכלל אותו בצורה נכונה. לא משנה כמה ניסיון וכמה ידע יש לך, השתדלתי לעשות מה שנכון ולהציל כמה שיותר נפגעים, שום דבר לא היה יכול להכין אותי לזה" הדגיש גלושטיין, איש רפואה והצלה במשך עשרות שנים את מורכבות האירוע בו נהרגו שושנה ושתי בנותיה ונפצעו רבים.

    "כל האירוע הזה הוא אירוע של אמונה, הקב"ה נותן כוחות נפש על טבעיים לאדם. ראיתי את ההספד ואני לא ברמה הזאת. הייתי הולך לראות את הבית שלהם באופקים וזה לא שאני חוזר בתשובה אבל יש שם עוצמות שאני לא מכיר".



    0 תגובות